1:a September.

Inte klokt att det redan är den första september, man kan fråga sig vart alla dagar tar vägen egentligen och sommaren, vad hände med den? Hur som helst tillbringar dagen hemma idag, städar upp efter mina småtjejer här hemma och spelar lite DS. New international track & field är riktigt roligt faktiskt, trevlgit att kunna slå ihjäl några minuter mellan kattlådetömning och diskning ibland. För det är otroligt vad två små katter och en nästan snart vuxen kvinna kan stöka till, tydligen är det min mening med livet att hålla reda efter dom, för står inte riktigt ut med att ha det stökigt runt omkring mig.

Annars vill jag mest att min nya soffa ska komma och att någon är snäll och ger mig ett Playstation 3 och en extern hårddisk på sådär kanske 500 gig, det vore trevligt.

Kommentarer
Postat av: Johan

Spelnörd

2008-09-03 @ 15:33:13
URL: http://mrtex.blogg.se/
Postat av: Dennis

Yes, back at yah! :P

2008-09-03 @ 19:03:20
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen