Kanske världens bästa födelsedagspresent.

Efter lite närmare beräkning idag så insåg jag att jag fått ett halvt Playstation 3 betalt på min födelsedag, så tänkte att man kunde låta Onoff-kortet ta hand om resten så att jag kunde få en riktigt fin present av min familj och mig själv. Så tog med mig min vän Torbjörn och tog en tur till Onoff, och han beslöt sig också för att inskaffa ett nu när jag ändå gjorde det. Så nu är vi båda stolta ägare av varsit Playstation 3.

Hoppade att köpa spel, för Little Big Planet kommer kanske om bara någon dag, men egentligen ska alla spel återkallas bara för att de har med en låt som driver med koranen i spelet, men enligt El-Giganten så har de inte hört något om det än så det finns kanske en liten risk att det går att inhandla ett ändå. Men om man tvingas vänta en månad till så tror jag att jag inskaffar FIFA09 eller NHL09, men har redan en massa demon och småspel nerladdade så finns endel att underhålla sig med.

Så jag har hållt mig sysselsatt hela dagen och inte ritkigt haft tid att umgås med min kära blogg. Gick upp tidigt i morse också för att följa med mamma till mormor på Björkbladet, första gången jag hälsade på henne sen hon flyttade till hemmet, men det ser ut som att det går att trivas där, så hon har det nog bra.

Så ikväll har jag bara spelat, och ätit kebabtallrik och pizza för orkade inte laga något. Nu börjar det närma sig natt, så antar att det är dags att gå och lägga sig om en stund, men måste nog bara prova några nerladdade demon till. Natti.

Kommentarer
Postat av: johan

Ryktet säger att förseningen endast skall bli 1 vecka och LBP släpps 31a Oktober. Vi får väl vänta och se. Grattis till ett PS3!

2008-10-21 @ 09:15:38
URL: http://mrtex.blogg.se/
Postat av: Dennis

Ja, läste det. Hoppas det går så fort nu då! Men handlade Fifa idag också så har lite att lira. Puss på dig och tack :)

2008-10-21 @ 22:18:37
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen