Gårdagens avslut.

Vart en ganska så trevlig kväll igår. Jag, Sarah och Ewe tittade på idol och beställde hem pizza. Sen spelade jag en massa Ratchet & Clank medans Sarah satt och lekte med sin nya mobil och Ewe läste Sofis Mode.

Sarah fick ny mobil igår, en Nokia E71, verkar vara en riktigt vettig mobil, men Sarah vill nog mest ha den för att Lauren i The Hills har en liknande Blackberry.

Sen innan läggdags såg jag ett nytt avsnitt Carlifonication tillsammans med ett stort glas kall O'boy, så ska en dag avsluas.


Kommentarer
Postat av: johan

Yeah va en Tre säljare som försökte kränga på mig en likadan telefon.

2008-10-27 @ 11:17:02
URL: http://mrtex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen