FAN FAN FAN.

Blog Image
Min vackra Sony Vaio är död, tvärdöd, den varken startar eller laddar längre, inte en lampa lyser. Min vanliga jävla tur, allt går sönder. 12 månaders garanti är det såklart, men självklart har jag haft den 13 månader och 3 dagar, så förbannat irriterande.

Förhoppningsvis går det väl laga, men eftersom det inte går på garantin så kommer det väl kosta skjortan. Ska besöka Onoff i morgon eller på måndag tänkte jag, får hoppas det löser sig, men jag ser inte speciellt ljust på det här. hata hata hata.

Så nu använder jag min gamla skruttdator, är så otroligt seg, man får dödsångest.

Påtal om datorer så beställde vi nyss en dator till Sarah, en rosa från Dell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen