Det va länge sen jag fick uppleva en så dålig natt och start på dagen.

I natt va katterna helt fucked up, de skrek, jagade runt på varandra och rev på soffan. Även Sarah betedde sig minst sagt konstigt, hon låg och stortjöt och skrek för att hon hade ont i halsen. En massa telefoner ringde mitt i natten. Gick upp och la mig på soffan för tänkte att det inte va någon idé att försöka längre, och jag fick rätt för det gick fan inte få någon sömn där inte. Rätt som det va vrålar mobilen att det är dags att gå upp. Så fick rulla ur soffan helt livlös och in i duschen. Men lillkatten hade fortfarande inte fått något vett i skallen så efter Sarah vaknat och gett sig iväg för att sola så beslöt sig Angelina för att lägga en stor bajshög i sängen, så det fick jag ta hand om även fast jag inte hade någon tid alls över till det. Nu sitter jag i alla fall på bussen, längtar fram till kaffet. Förhoppningsvis kan det bara bli bättre. Ha en bra dag, önskar jag både er och mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen