Tisdag.

Idag vart det minsann ingen sovmorgon, fick gå upp tidigt för skulle på möte klockan 9.30. Mötet gick bra och kändes rätt så givande, sen efter det ringde jag och väckte Tobban ur hans Opera-koma och knallade upp till honom en snabbis när jag ändå va på stan. Vi tittade på tv-shop en stund och sen körde han hem mig för han skulle ändå till en kund på Ekön.

Sen va jag bara hemma några minuter innan jag tog bussen ut till Bråstorp för att handla. Men då ringde Tobban och va raslös igen, så vart hämtad där ute och sen åkte vi hem till mig och spelade lite. Men nu åkte han precis igen, jag försöker få mitt trådlösa internet att funka som det ska, men det vill visst inte riktigt. Installerade om routern när Tobban va här, men nu vart jag precis nerkopplad igen så antar att det inte funkade så bra. Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen