Lördag.

Idag har jag tillbringat förmiddagen inne i Borensberg, i butiken. Sista dagen vi hade öppet nu, innan flytten och allt. Kom hem vid tre och då tillbringade jag några timmar med LittleBigPlanet, ihop med Tobban över nätet, riktigt kul att spela två, samtidigt som man har handsfree så att man kan snacka med varandra.

Nu har det hunnit bli kväll igen, ska öppna en öl nu tänkte jag, sen har Sarah bjudit hit Ewe och Matilda, så det blir lite räkor och vin, men blir nog väldigt lugnt ikväll skulle jag gissa.

Hur som helst, hade inte så mycket intressant att berätta som ni märker, men ska väl återgå till ölen och spelandet nu, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen