Lördag.

Fick åka in till butiken även idag för att hinna med det sista innan vi skulle vara ute från lokalen, så vart en tidig morgon och lång dag, så är trött. Ikväll har jag lillebror här, blir lite spel och kanske någon öl. Småtjejerna är här också, de ska ut ikväll så de förfestar lite. Fabrikenbar har premiär ikväll, skulle med gått dit om jag hade lust att lägga tid och pengar på att träffa folk, men orkar inte ikväll. De spelar Buzz allihopa nu, medans jag betalar brors och fars räkningar och tömmer kattlådan istället, för det tycker jag är kul. Ne, nu ska jag göra lite natchochips med bönor och ost åt folket här tänkte jag, trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen