Lite taco och sen ingenting.


Jag lyckades ta mig ut i kylan en sväng igår kväll sen, gick till Napoli och köpte mat. Ville prova de nya Tacorätterna de fått där. Tog en av varje, en tacorulle och en tacosallad. Riktigt goda båda två men salladen va nog bäst. Sen såg jag Första, andra, tredje och Boston Tea Party, så vart inte värst mycket action igår.

Inte idag heller visserligen, men tog mig ut i kylan en sväng även idag, åkte ut till Bråstorp och kollade om de hört något mer om min dator på ONOFF och handlade lite mat. Nu har tydligen ett kostnadsförslag blivit skickat, antagligen har jag det i morgon eller övermorgon, så verkar som jag kommer få betala lagningen med andra ord, blir säkert svindyrt att byta moderkort. Jag som vill köpa ny tv, inte behöva betala på en jävla dator som jag redan har betalt av en gång.

Annars så har jag bara vart hemma och diskat och sett på Heroes idag, extremt upphettsande liv man har. Men Heroes är iförsig aldrig fel, ska se senaste avsnitten och käka lite vårrulle nu tänkte jag. Om det inte får bli How I Met Your Mother eller Two And a Half Man, för har nya avsitt även i det. Serienörd som man är. Trevligt eftermiddag och kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen