Kvällar.

Jag orkade tillslut spela lite Warhawk igår kväll sen, lyckades plocka hem ännu ett par trofeér, tror jag har 7 st nu. Kan tro att jag börjar bli duktig. Och så fick jag Burger King också, så det kanske inte riktigt va en så sugig kväll som jag först tyckte ändå.

Får se vad man orkar med ikväll, har nya Indiana Jones filmen och Mamma Mia att se, men vet inte om det får bli film eller spelande ikväll. Svårt att få nog av Warhawk, jag har blivit en riktig liten spelnörd. Timmarna bara flyger förbi när man krigar. Men först och främst ska jag få lite i magen, sen får vi som sagt se vad Dennis sysselsätter sig med denna kväll. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen