Fredagkväll.

Jag som tyckte att det va så skönt och dö på soffan, men det dröjde inte länge innan Pappa och Lillebror hörde av sig och ville ha med mig på en liten shoppingrunda. Sen kom Jeppe med idén att vi skulle inskaffa lite alkohol och spela lite tv-spel även denna kväll, så så fick det blir. Vart lungt med lite Idol, Buzz, FIFA09 och NYA Guitar Hero: World Tour, va jävligt nära på att köpa trummor till, men så vart det inte. Måste kolla upp vad det är för skillnad på Guitar Hero och Rockband trummorna först.

Men nu är det lördagmorgon, man är trött och lite sjuk, typiskt. Men har hela dagen på mig att kurera mig så det ska nog bli bra. För ikväll har Sarah frågat om hon fick bjuda hit några flickor, så får se om jag bjuder hit någon pojk, lillebror kommer nog även ikväll i alla fall, han kan såklart inte få nog av sin härliga storebror. Så kan säkert bli en trevlig kväll även ikväll med lite ansträngning.

Nu måste jag i alla fall ha kaffe och macka känner jag, trevlig lördag på er!

Kommentarer
Postat av: Erik

Din lilla spelgalning :D

2008-11-22 @ 13:07:40
Postat av: Dennis

Hell yeah!

2008-11-23 @ 17:07:41
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen