11/11.

Tusan vad dagarna, veckorna och månaderna går fort. Man hinner inte med någonting, blir chockad när man tittar i kalendern och märker att hela året har passerat.

Hursomhelst så har har jag myskväll för mig själv ikväll. Har senaste avsnitten av Heroes och How I Met Your Mother att se, och givetvis en massa spelande. Kom vidare i LittleBigPlanet så nu känns allt mycket bättre, de sista banorna i världen 'Öarna' va inte att leka med.

Ska ta och mysa ner mig i soffan med kattjävlarna och gräppa PS3-fjärren och plöja igenom lite xvid-filer strax, ska bara besluta vad för onyttgt jag ska proppa i mig under tiden. Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen