Spela golf och leka lekar.

Hade en riktigt trevlig kväll igår. Jag, Bebe, Matti, Sarah och Ewe satt här uppe hos mig och samtalade och drack lite, sen fick vissa för sig att de ville gå ut och leka lekar. Så vi gick ut på gården och hoppade säck, sprang med potatis i sked, snurrade och försöka springa framåt och kastade ägg. Eller de gjorde jag va dommare, för jag är för tråkig och slö. Men det va hur som helst vädligt roligt. Sen gick Ewe hem och vi andra gick upp till mig igen och spelade Wii bowling och golf en liten bit in på natten.

Idag har jag haft en riktigt skön slappisdag på soffan, lär väl inte hända så värst mycket idag, men ska kanske iväg med grabbarna sen ikväll och köra lite bil, om jag får igång min vill säga för den vill inte alls som jag. Nu är det dags för mat i alla fall, ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen