Påtvingad stugvistelse.

Pappa kom förbi ikväll och tyckte att jag kunde följa med upp till stugan och bada i alla fall, för Johan va redan där uppe med några vänner och fiskade så de skulle säkert snart hem. Men ikke, de kom in från sjön vid halv tolv och vi skulle skjutsa hem en av hans vänner till Mantorp innan jag fick komma hem, så kom precis innanför dörren nu 01:02, 00:35 va vi i Mantorp och åt korv på macken där.

Men det va inte så hemskt uppe i stugan så jag ska inte klaga. Jag lekte med Marcus och tittade lite på Handbollen med lillebror, badade såklart med, det är visst 19 grader i vattnet där uppe nu så det är riktigt skönt.

Nu är det i alla fall läggdags för alarmet står på 07:55 i morgon bitti, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen