På en filt, på en gård, i en stad, på en planet.

Har haft två riktigt härliga dagar. I fredags vart det lite kalas här uppe hos mig, vi satt mest i fönstret och hade det fint. Va massa tjejer, jag, Matti och Erik. Mycket trevligt faktiskt. Sen i går låg jag precis hela dagen ute på en filt här ute på min gård. Sen började det trilla förbi lite folk och vi grillade, spelade kubb och fotboll. Sen knallade vi iväg på gårdsfest nere på Eriks gård. Jag va visst trött och hamnade hemma i min säng redan strax efter tolv eller något, men det va en riktigt riktigt nice dag! Lille Marcus ringde för en stund sen och ville att jag skulle följa med upp till stugan och leka med honom, så det ska jag göra strax hade jag tänkt.


Kommentarer
Postat av: Ewe

ja ville med spela kubb:P

2008-05-12 @ 09:53:19
URL: http://evelinalilly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen