Klagan.

Usch vilken tråkig dag. Jag är förkyld, hängig och tråkig. Får städa när andra får leka, sen går det inte bussar när jag tycker att det ska det. Men som tur är fick jag skjuts hem av Hasse, och vi stannade vid bilprovningen och driftade lite fort, då sprack det upp på himlen och solen tittade fram, så kan alltid hoppa på en bättre kväll.
 
Har inte ätit något på hela dagen heller, så är nog dags för det nu. Komma hem till en ostädad lägenhet är inget roligt det heller, sen trodde jag att det skulle stå en kall öl åt mig i kylen när jag kom hem så jag kunde sätta mig på soffan och se på hockey och ha det bra ett tag, men ikke. Får inte tag i Matti som jag egentligen ska leka med ikväll heller, va fan. Hoppas någon dyker upp här innan hockeyn börjar klockan 7 i alla fall, då kanske jag rent av hinner äta något först också. Jag får klaga, jag är irriterad, sjuk och hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen