Dagen.

10.35
Idag har jag tvättid och ikväll är det hockey, sen hoppas vi på att solen skiner hela dagen så man kan vara ute och leka lite.

14.35
Har fixat all tvätt nu, solade ute på gården medans jag väntade, och så Matti och Jag precis vart borta på Napoli och tagit en pizza på uteserveringen. Supernice. Tydligen ska vi med hans storebror någonstans nu och ta en öl på en annan uteservering, har vi något att göra i alla fall i väntan på hockeyn.

15.20
Nehe, det va visst stängt. Men vi mötte Pappa, Jesper och Marcus så vi fick i alla fall skjuts hem. Så nu är vi här hemma igen och det börjar molna på så känns inte lika kul att vara ute längde. så vad ska man hitta på då egentligen?

20.25
Vi vart rastlösa och rörde oss ner mot sjöbris i stan istället sen, det va trevlgit och vi tog två öl var innan vi hamnade här hemma igen. Nu är det hockey, och det känns ju som Sverige har matchen, men man vet fan inte, vi har ju alltid sådan jävla otur, sverige, lycka till. Nu är det Ewe, Sarah, Matti och jag bara, men det är fan alltid lika trevligt, så det ser ut som en lyckad kväll, vi får hålla tummarna för sverige också.
Go kväll!

Mattis skulderblad har en spricka och min Nokia N95 är trasig, vi är arga.

Kommentarer
Postat av: Stine

hejsan hejsan.. på något konstigt sätt hittade jag hit haha Kram Christine

2008-05-16 @ 19:15:47
URL: http://lillastine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen