Sunday, bloody sunday.

Eller förresten, det är rätt skönt med söndag idag. Behöver en riktgit slappisdag känner jag. En kopp kaffe och lite wasa-lopp är inte så tokigt trots allt.

Igårkväll va jag på flygning/körning i Borensberg, vi hade hyrt en stor gympasal och bjudit in lite folk. Båda helikoptrarna jag skulle flyga ville inte alls, så det vart ingen flygning för min del, men som tur va hade jag med mig min HPI-drifter så jag kunde drifta omkring där under planen, så det va kul som tusan ändå. Trevligt folk är det också såklart.

Ne, nu ska jag nog ta tag i lite städning och plocka ihop tvätten, för det är banne mig dags för att tvätta känner jag. Ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen