Planerar.

Gav mig ut på pomenad när solen tittade fram förut, men det försvann visst lika fort igen. Men det vart en promenad till systemet och östenssons i alla fall, så det va såklart bra.

Är trött som en liten gnu känner jag, får nog göra filmkväll av denna fredagskväll så man får ta det lite lugnt. Har Jumper, I Am Legend och The Golden Compass att se på, så kan bli en riktig filmkväll detta.

Handlade så jag kan laga potatisgratäng och grillspett med kyckling och lite gott på, så det ska jag styra upp sen framåt kvällen. Måste planera lite inför morgonkväll med, är väl meningen att det ska bli lite schlager-middag och så igen. Är ju final och allt så man vore ju dum annars.

Tror jag ska rota fram något wiispel nu och sätta mig och spela ett tag innan det får bli film. Ha en vacker fredagskväll nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen