Kärlek är ett brev skickar tusen gånger.

Vad jag bryr mig om nu / Är att du kommer nära mig / Även om det är för sent att älska dig / Vad jag bryr mig om nu / Är att från samma säng / Lyssna till samma regn

Vad jag bryr mig om nu / Är att få ut dig ur skallen / Är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen / Den tar slut från kyss till kyss / Vad jag bryr mig om nu är att aldrig ge / Hjärtat rakt ut

Vad jag bryr mig om nu / Är att du ligger vaken / I morgontimmen när regnet slår mot fönstret / Och det låter som nån går på dig / Vad jag bryr mig om nu / Är att du då ser / Hur smutsigt livet blivit

Vad jag bryr mig om är att se din blick så sårad / När alla löften klingar falskt / Nästa gång du lovar någon allt/ Vad jag bryr mig om / Är dina armar om mig / Även om jag vet att jag måste glömma dig

Vad jag bryr mig om är att se dig gråta / För jag har gråtit / Och du ringde aldrig / Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig / Även om jag inte kommer tillbaks till dig

Vad jag bryr mig om är att se som i slowmotion / Hur du gåt sönder inuti / Så som jag gjorde det / Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig / Även om jag inte kommer tillbaks till dig

Vad jag bryr mig om är att höra dig andas / Veta att du är nära / Förlåt, nu slutar jag / Vad jag bryr mig om nu är att du kallar på mig / Även om jag inte kommer tillbaks till dig

Säg nånting / Säg nånting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen