Vätternfestivalen.

Ikväll klockan 6 började Vätternfestivalen här i Motala, tror inte det kommer bli att jag går något i år, känns inte som det är något som drar jätte mycket, vill gärna se Timo Räisänen på lördag visserligen, vet inte om det är värt 195kr för att gå in och se bara honom, kan såklart tänka mig att se Mange Schmidt också, men ändå. Mange spelar 18.45 och Timo 20, sen känns det som kvällen är slut. Man kan lika gärna sätta sig nere i hamnen och ta en öl och lyssna istället. Känner på mig att jag kommer vara ganska trött efter den här veckan dessutom, så en lite lugnare lördagskväll passar antagligen mig utmärkt.

Mer intresserad? Läs mer på Vätternfestivalens hemsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen