Trött, men nöjd och spelsugen.

Nu är jag visst helt slut efter en promenad och massa spring fram och tillbaks från tvätt-stugan. Så nu är jag nog värd lite slappande på soffan med en 360-kontroll i händerna, för är bra sugen på lite EURO08, får nog sparka igång wii' t och klara lite mer i Boom Blox också för det va helt sjukt roligt. Önska mig lycka till.

Byxorna och tröjan var helt kanon i alla fall, så måste säga att jag är nöjd. Men visste ju redan att inget kan se bättre ut än japanska jeans på Dennis spinkiga ben och lilla rumpa. Min kamera är tyvärr trasig, det va någon galning som doppade den i salsa och kanske lite grogg också. Men är kanske ändå dags att köpa en ny, dock inte det jag hade tänk att lägg mina pengar på den närmsta tiden. Så lägger in bilderna från inlägget för några dagar sen för er som är för slöa för att scrolla ner.


Kommentarer
Postat av: jonny wanna live

Fan vi har så jävla grym smak !

Gla Midsommar !!

2008-06-18 @ 16:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen