Stopp i avlopp.

Trevligt, i morse började mitt avlopp i badrummet vägra svälja mer vatten. Dessutom kom andras vatten upp ur min golvbrunn under badkaret. Nu har det vart farbröder här hela dagen och försökt få bort proppen, men inte lyckats. De fick ringa en hel stor lastbil som kunde suga och spruta ner vatten i avloppet. De fick montera bort både badkar och toalett för att komma åt. Det låssnade i alla fall efter mycket om och men och toaletten är på rätt plats igen, men badrummet gapar tomt efter ett badkar, det trillade isär när de skonsamt slet bort det från badrummsgolvet. De ska beställa nytt badkar åt mig, om jag ville ha badkar, annars skulle de kommer och montera en ny golvsbrunn och ett duschstång, jag skulle fundera på det i några dagar tyckte de. I alla fall, det va den händelsefulla dagen det. Kunde kanske hittat på något bättre idag, men med min otur så är det sånt här man får hålla på med. Grattis till mig ännu en gång, grattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen