Småfisk, en bruten tå och en jävla massa kubb.

Det vart stugan i lördags eftermiddags, för att se matchen såklart. Mycket trevligt men det vart en väldigt sur förlust sen är klart. Men vi dansade på som vanligt ändå. Raggade upp en familj på campingen och gick ner och splade kubb. Sen har vi metat och busat runt en del. Spelat en jävla massa kubb med så jag har träningsvärk i hela kroppen, hur man nu kan få det av att bara spela kubb. Har även lyckats med bravaden att bryta en tå, den är helt svart, eller kanske mer lila och värker. Aningen dumt kanske.

Nu är jag precis hemkommen hur som helst. Har tvätt-stuga, ser extremt mycket fram emot en varm dusch och sen ska jag knalla en sväng bort till maxi för att hämta ut mina kläder som har kommit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen