Planer.

I morgon blir det stugan igen förresten! För Tobban är visst ledig och ville hitta på något, och efter att ha tittat på lite bilder i min blogg här så ville han upp till stugan för att leka och fiska lite. Och jag är inte den som är den så klart jag kan ställa upp på det. Känns dock lite hårt med en dag till i solen nu när jag är helt bränd redan, men hoppas det ska bli okej. Ska nog absolut bli skitkul i alla fall.

I morgon kväll kommer Matti tillbaks hem till Motala också, och han har med sig mitt Xbox 360 så då blir det spela av i morgon kväll med andra ord, ser vi fram emot.

Hade tänkte att krypa ner och se lite tv eller film nu, och förhoppningsvis somna om en stund så jag är utvilad och härlig i morgon, för Tobban ville ge sig iväg rätt tidigt så vi hann med endel i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen