Jag borde vara glad.

image639
Idag tog jag mig i kragen och rotade fram min gamla ipod, har fått åka buss utan musik sen min mobil dog och det är över en månad sen nu tror jag, värdelöst. Åka buss med musik i hörlurar är mycket enklare.

Skattepengarna kom visst igår, alltid trevligt med lite pengar. Men de åkte rakt in på sparkontot så jag inte blåser det på något helt onödigt. Vill verkligen ha råd med ny hemmabio och soffa. Fan det är extremt dyrt att leva nu, grillkött, färskpotatis och öl är inte direkt gratis.

Varför är jag så trött? Är antagligen värmen, så jävla svårt va kanske inte det att lista ut. men ändå, tråkigt att inte orka med något, sen är det 100 saker som går mig på nerverna när jag är trött och grinig. Också värdelöst.

Kommentarer
Postat av: lovisa

man blir trött av värmen!

2008-06-04 @ 19:12:50
URL: http://lovisamelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen