Dagens tips: Håll kamoror borta från salsadipp.

Kommer precis hem från en tur till stan, skulle kika lite om man kunde hitta någon söt liten vit skjorta att ha på sig på midsommar eller så, men ikke! så får väl bli tee som vanligt. Fick bli en tur förbi bolaget med och inhandla 5st Carlsberg Export om det skulle hända mot all förmodan att jag skulle råka bli törstig under matchen ikväll. Matchen ska förövrigt avnjutas nere hos Tobban och Emma, försöker få tag i dom och höra om de vill äta något gott först också, men båda jobbar så det verkar rätt omöjligt.

På tal om att handla och "tappa" kamror i salsadipp så har jag nog hittat en kamera jag är lite sugen på, en Samsung NV30. Hade samsungkamera innan och den gillade jag. Och om man köper den på ONOFF den här veckan på sommar-rean så får man även en söt liten 8" Samsung skärm för att visa bilder på, annars kostar de 1999kr/st, men nu får man alltså båda om man handlar snabbt, så måste klura på det tills i morgon så får vi se om det blir några vackra midsommarbilder sen.


Kommentarer
Postat av: tex

Är kameran inhandlad nu ?

2008-06-24 @ 13:44:21
Postat av: Dennis

yeeees, it is.

2008-06-24 @ 15:29:14
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen