Oplanerad stugvistelse.

Nu har jag vart dålig på att uppdatera igen, men det beror mest på att jag vart iväg. Storebror ringde i tisdags och undra om jag ville med upp till stugan och fiska, och det ville jag visst. Även lillebror och Matti fick jag med mig.  Vart en trevlig fisketur och alla fick fisk, och Jesper fick även en gigansisk pinne, kanske kallas träd då förresten?

Johan råkade kasta sin Nokia N95 i sjön när han stod på bryggan, han tog upp den ur fickan men råkade tappa den, och när han skulle ta en lyra så råkade han slå iväg mobilen ett par meter ut i sjön istället. Så kan det gå. Efter att han dykt efter den så vart han stressad och ville iväg i racerfart, Matti och Jesper tjatade hål i huvudet på mig att vi skulle stanna, så så vart det tillslut. Sen vart vi uppraggade av några småflickor på campingen, sen vart det en massa kubb och lite 3.5or.

Onsdagen sen tillbringade vi hela dagen nere på stranden, spelade kubb och brände sönder oss lite, måste ha gått åt några trefemmor även då för enligt mina beräkningar har vi visst köpte öl i kiosken för över 700kr de här två dagarna, så kan det gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen