Onsdagsklubben och sen lite torsdag.

I onsdags va det ett gäng flickor som ville låna min vackra lägenhet till lite förfest innan de skulle ut på Onsdagsklubben på hugo, så det fick dom, jag va hemma först och agerade DJ medans de spelade några väldigt underhållande drinklekar. Men sen knallade jag ner till Jocke, för Johan hade bjudit dit mig på fest. Vart ett väldigt trevligt häng där, kul att träffa alla människor igen för blir inte så ofta man ser dom nu när Johan flyttat upp till Stockholm. De tyckte uppenbarligen att det va kul att se mig för jag vart VIP-behandlad där nere, aldrig fel. Hur som helst lyckades dom med tjata med mig till Onsdagsklubben sen, va trevlgit där med antar jag, men tycker hugo är rätt överskattat, eller kanske mest för jag inte tycker om att gå ut alls, men det vart en jävla massa dans och endel söndertrampade fötter, men helt okej.

Lyckades fixa ihop en väldigt trevlig Torsdag sen med faktiskt, startade med Mc Donalds och en planerad resa till Linköping för lite shopping, men vi kom aldrig iväg sen, istället skulle vi åka och bada, men självklart började det regna och bli jätte kallt precis när vi va framme så ingen vågade bada. Vi gick en tur på stan också, jag köpte en super fin Ed Hardy t-shirt på en tatueringstudio. Det va i alla fall Jag, Sarah, Johan och Tobban som for runt lite, senare sen drog Johan iväg för att åka till Varamon, så då knallade vi andra upp till Tobban och satte oss på balkongen och solade och drack några öl ur de nyköpte ölglasen Tobban fick av mig i lite försenad födelsedagspresent. Hungriga vart vi också så vi inhandlade lite grillad kyckling och sallad, vart en riktigt trevlig eftermiddag, innan åtta någon gång knallade vi hem och deckade här hemma på soffan framför teven, så det va den dagen det.


Kommentarer
Postat av: johan

Det va reeedigt trevligt faktiskt, och mindre trevligt att va bakis på torsdagen! Tror det blir en lugn fredag för mig :)

2008-07-18 @ 10:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen