Kvällsplaneringen.

Så nu är jag hemma, har vart ett tag. Har bara dammsugit och städat upp lite efter gubbarna i morse. Håller på att lagar mat, blir kroketter och grillad kyckling, igen, samma som igår. Man har så dålig fantasi när man ska äta själv. När man ändå får så god mat så är det kanske synd att klaga.

Jag som va så sugen på att hitta på något ikväll, träffa nån, käka pizza eller något, men man kommer rätt snabbt på att man inte har mycket vänner kvar, konstigt, men så blir det visst. Dessutom vart jag rätt död nu, så äta mig fet och lägga mig på soffan igen passa mig kanske rätt bra. Är säkert något på tv, annars har jag säkert en massa digitalboxinspelningar att ta igen. Hursomhelst, ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen