En massa text.

Gårdagen va kanon som ni kan se i det tidigare inlägget. Vi kalasade och spelade pictionary, Emma och Jag kickade ass med alla såklart. Sen vart det baguette och hemgång strax innan tre någon gång, men riktigt riktigt trevligt hade vi, jag vill göra om det redan idag helst. Får se vad det blir idag, jag har precis vart och köpt två stycken lördagspåsar med massa spel, så ska knalla ner till Tobban och Emma igen vid två nu för att se på tipslördag och se till att vi blir mångmiljonärer alla fyra!

Ikväll spelar Magnus Uggla och Håkan Hellström vid Bergs slussar, Marcus Krunegård är förband också, så skulle verkligen vilja se det, men orkar inte riktigt betala 375kr för att gå in, så får se om vi i alla fall kommer iväg och kan sätta oss utanför och lyssna lite. Det vore nice och verkar som både Tobban, Emma och Fredrik är på, så det håller vi tummarna för.

Ne, nu måste jag vila lite innan  det är dags att göra sig vacker och knalla iväg mot mina nya miljoner, men ta hand om varandra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va? hur full va jag, var det inte jag o fredrik som kickade ass? :P Helljus fan ;)

2008-07-19 @ 14:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen