dödsäker.


Tillbringade hela dagen nere hos Tobban och Emma sen igår, såg på keno och lotto och grejer, vet inte vad vi vunnit än men något har det i alla fall blivit. Vart kvar där och tittade på sommarkryssen och drack lite öl också, va mycket trevligt faktiskt. Vart en sväng ut och efterfest hos Tommy sen, enligt en säker källa kom jag visst hem halv åtta i morse, så det vart en lång fest.

Ikväll så är Johan här, vi spelar lite och har sett på film, Deathproof. Konstig film, men den hade sina bra stunder. Förresten, idag på dan fick jag ett riktigt sug efter att spela New Super Mario på DS, så bestämde mig för att använda det sista av skattepengarna och lite kredit på onoff-kortet och gå och köpa ett Nintendo DS och Mario, Mario va tyvärr slut så fick bli Tetris DS istället för det va billigt, så jag har något att spela i alla fall, får gå och inhandla Mario en annan dag istället. Så nu är jag en stolt DS-ägare i alla fall. Det är najs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen