Det vart en lång dag.

För vaknade 4 i morse, eller natt eller hur man nu säger, kunde inte somna om. Hann ändå inte riktigt med någon frukost, så fick bli en klunk filmjölk direkt ur kartongen innan jag gick ut genom dörren. Sen va jag borta till 7. Då hade jag planerat att handla, tvätta, diska och städa. Ville inte göra mig själv besviken så det fick jag ta och göra.

Nu är jag trött och mycket annat. Hungrig bland annat, för vart bara en Pan Pizza till lunch idag, ska göra potisbullar, bacon, lingon och mjölk, för det va det jag handlade. Och kattmat, men det får gärna Missy ha för sig själv. 

Oj, va jag tycker synd om mig själv. Skjut mig någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen