Dags för lite stress då kanske?

Vaknade visst tidigt idag fast jag inte behövde, eller egentligen så va kanske det rätt bra för har lite att fixa med idag. Först ska jag ut till Onoff så de får kolla på min kamera, det är grus i maskineriet, för optiken fastnar halvägs in när man ska stänga av den, det är inte bra. Sen ska jag ner till banken och hämta en ny internetbanken-dosa, för min skärm är trasig på den, ser inte hela siffor och ibland försvinner någon siffra helt, så lite svårt att använda den då. Ska passa på att tömma spargrisen och växla in lite mynt också, för hade visst några hundra låg här hemma och skräpade. Sen måste jag kolla om det finns någon tvätt-tid idag eller den närmaste tiden för missade visst min tid igår, typiskt. Helst ska jag hinna med allt det här innan tolv-ett för tydligen hade storebror fått för sig att han skulle hämta mig då, för hela familjen är i sommarstugan och tyckte visst att jag saknades.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen