Pojkfrisyr och kiss.

Jag somnade visst på soffan efter jag vart på stan förut, vilken slappis man är. Hade nog önskat att jag klippte mig ännu lite kortare men annars vart det säkert bra, nu har jag en vaxig nyvaken-frisyr så bild på härligheten kan ni bara glömma!

Min lillebror och far har blivit så söta, båda har ju flyttat och bor ensamma nu, det verkar som de känner sig lite ensamma för båda ringer hit, nästan dagligen och det blir betydligt längre samtal än normalt, annars brukar de inte ha så mycket att säga när de ringer men nu pratar de på som aldrig förr, men det är trevligt. Har tillbringat sista halvtimmen nu med att prata med de båda. Jesper och jag ska nog ses och ta en öl och spela lite i morgon, för han ville hitta på något sa han.

HAHA! I helgen va Jesper och en vän ute och de va en aning kissnödiga så de kissade på ett träd, men det tyckte inte farbror polis om så de vart belönade med varsin åttahundrakroners-bot.

image331
Kan föreställa mig att det såg ut ungefär såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen