Natt i Stockholm.

Nu har jag precis lagt mig. Ska försöka få lite sömn nu innan mobillarmet ringer strax innan åtta i morgon bitti. Ska vara på formex när det öppnar, helst lite innan så vi har någonstans att ställa bilen också.

Bussresan gick bra i alla fall, vart bara lite öm i öronen efter att ha haft hörlurar på sig nästan hela resan. Även taxiresan ut hit till nacka gick bra, trots att jag hamnade i en taxi med en man som knappt kunde svenska. Sen vart jag så varmt välkommen här, glada barn och en underbar Eva. Lägenheten är verklien sjukt fin, kanske får flytta in om jag ber snällt.

Nu är det dags för lite sömn så jag orkar det storslagna äventyret som väntar i morgon, Dennis på formex, det kommer bli bra. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen