Lugn som en filbunke.

Skönt det är med lugna mornar, men nu har klockan jobbat sig fram till ett så kan väl knappast kalla det morgon längre. Lunch snarare, så är väl dags att stoppa i sig något gott. Så är nog dags för mig att jobba på det, annars har jag inga storslagna planer för dagen, känner att jag har ett visst shoppingbehov att mätta, men det får nog vänta lite.

Kul att det trots allt är några stycken som hittar in i min blogg ibland, men jag vet inte vilka ni är, eller några kanske. Vore kul om ni har lust att lämna ett spår efter er och talar om vem ni är och vad ni tycker, så jag vet vem det är som tittar in, skriv en kommentar, här under vid den oranga texten där det står Kommentarer (0), oftast.

Kommentarer
Postat av: emmasimsek

jag såklart :)

2008-01-29 @ 15:32:38
URL: http://emmasimsek.blogg.se
Postat av: Cecilia

Tja! Jag brukar läsa din blogg ibland. Tycker du har väldigt bra smak när det gäller design! Själv går jag på en konsthögskola i Galway, Irland, men kommer från Motala. :)

2008-01-29 @ 18:18:19
URL: http://ceciliadanell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen