Kom vår.

Se där, så fort man plockade bort julsakerna så tittade solen fram, allt jävla blask är borta nu. Betydligt ljusare och fåglarna har börjat kvittra, känns redan som våren är på G, satan va härligt! Allt känns som en Håkan Hellström-låt, då trivs man. Men man brukar alltid hinna bli besviken ett par gånger, så det kommer säkert några snöoväder till bara för att jävlas.

Det börjar dra ihop sig nu, onsdagkväll tar jag bussen från Linköping till Stockholm för att sen komma hem på Söndag igen. Hela Torsdagen och Fredagen kommer tillbringas på nordens största design&inrednings mässa, antagligen så trivs man även då. Blir antaligen att jag tillbringar de första nätterna hos Eva eftersom vi ska upp tidigt och gå på mässa. Men fredagkväll och lördagen ska jag nog kunna tillbringa ihop med Matti, då får vi se till att det blir lite kalas och annat trevligt, sjukt att jag inte vart uppe hos honom på så många år, men äntligen blir det av, hoppas att han blir lycklig av att se mig där uppe nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen