Typiskt.

Besvikelse, benen är raka och breda som bara as, "smalnar av vid benen" - my ass. de är bredare i benen än mina största loose Nudie jeans. Men tyget är riktigt snygg och sömnaden är klockren. Som tur är så är jag en mästare till sömmerska så ska nog kunna förvandla dessa till ett par med slimmade ben, men det värsta är att jag måste ta bort den snygga selvedge'en då, som gör en stor del av byxan. Annars får jag väl gå emot allt jag tror på att maskintvätta byxorna och se vad som händer, de är i helt otvättad denim så de lär krympa endel i alla fall, men säkert på fel ställen.



Så kan det gå, nu satsar jag på öl och Let´s dance istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen