Så jävla dumt.

Min trötta och griniga period bara fortsätter, ingenting går riktigt min väg känns det som. Idag har jag vart i butiken, sen va det klubbkväll, trött som as men såg fram emot att få köra lite. Hade både mini-z, hpi-drift och en mini-z overland jag precis fått som betalning för att lacka en kaross med mig. Men först körde en unge sönder min nya overland utan att jag ens fick testa den, sen sprack mitt nya chassie till min mini-z av att en annan unge körde på mig, har haft det en vecka bara, lyckat.

Som tur är va det trevligt att drifta lite för det va länge sen och träffa Rickard igen efter oprationen va trevligt. Men annars skulle jag nog kunnat klara mig utan den här jävla dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen