Pokerkväll och sånt.

Igår va det onsdag och dags för klubbkväll igen. Jag fick mest tillbringa kvällen med att sätta ihop min stackars mini-z som trillat i bitar sist, men den fick ett nytt fint chassie i rökfärgat transparant plast med guldkontakter och nya titanskruvar så han vart nog rätt nöjd med sig själv sen.

Sen väl hemma så hade Matti bjudit hit sin bror och en till, vi ställde till med lite pokerkväll, eftersom jag inte va hemma förens 10 så vart det rätt sent. Vi spelade nog tills 3 i alla fall, två omgångar hann vi med, kom 2a både gångerna efter att ha lagt mig när jag inte orkade spela heads up i evigheter, men sista potten splittade jag och Matti så fick tillbaks mina insatser och gick lite plus i alla fall.

Idag ska jag till psykhuset på möte klockan två, känns nästan ltie nervöst idag, vet inte varför. Sen ikväll ska jag träffa Sarah som kommer hem från Båstad, hon har vart där med sin farmor nu när det är lov och allt, hon har visst köpt en present åt mig har hon avslöjat så det blir spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen