Lägenheter och en grindennis.

Imorse va jag och tittade på två lägenheter, i huset mitt emot mitt, en 2a och en 3a, är lite intresserad av tvåan i alla fall, men jag har vart trött och grinig de senaste dagarna och inget verkar passa mig riktigt, så är väldigt osäker, måste nog tänka på det ett tag och kanske se den igen, och sen måste jag ta ett samtal till med hyresvärden, för det är en glasvägg jag skulle vilja ta bort och helst måla alla väggar vita, vet inte om han går med på det, vi får väl se, annars får letandet efter lägenhet forstsätta, dumt att ta första man tittar på.

Har vart några trötta och griniga dagar som sagt, har inte haft något kul att berätta. I morgon kommer förhoppningsvis mina nya tee´s det är kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen