Damn sundays.

Nu är man hemma i lägenheten igen efter ett dygn ute på landet, har vart lugnt och skönt, mest tv och kortspel faktiskt. Grillade i öppna spisen idag också, det är mysigt och gott. Känns som lyckliga barndomsminnen.

Typiskt att livet ska hinna ifatt en ibland, oftast är det dessa jävla söndagar. Börjar närma sig ett år sen den största och viktigaste delen i mitt liv gick totalt åt helvete, kan tyvärr inte tänka på annat för tillfället känns det som.

Men en dusch för att få bort grill- och röklukt, klä sig helt i grönt (adidas-slappis-byxor och 2K-Tee) så blir man kanske lite lyckligare. Ska se till att laga något riktigt gott att äta också, blir kyckling, antingen panerad eller om jag ska göra den ihop med lite gräddsås och sen ris. Då, då lovar jag att jag blir en lite lyckligare människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen