25.

Får nog ta och göra något fint av den här kvällen med, något gott att äta blir man alltid lite lyckligare av och sen kanske någon bra film. Jag är trött som tusan känner jag, men funderar på att sy om mina senaste Cm-jeans om jag hittar Leif, Leffe är min nåldyna, det är en Monster Inc. figur med namnskyllt det står LEIF på, och han är full av nålar, han är söt.

Om man vore tragisk skulle man kunna dricka två flaskor vin och gråta lite annars, men det ska vi inte vara.

Min lilla finne Matti fyller 25år idag, Grattis gubben! Satan va gamla vi börjar bli nu. Som tur är jag betydligt yngre och fyller inte förens i oktober.
image374

Kommentarer
Postat av: mamsen

Men ni är så söööta ihop så jag önskar nästan ni var ett par=)))))))

2008-02-07 @ 19:41:15
Postat av: Karin

du var himla snygg på den här bilden!!

2008-02-10 @ 12:39:19
Postat av: matti

hahahah joo vist är vi fina ihop:)
hehe

2008-02-11 @ 14:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen