Sprit, sömn och lite kärlek.

Vart trevligt som vanligt här i lördags, det vart bara jag, Matti, Sarah och Evelina. Vi lekte, spelade och kalasade på som vanligt. Sen hade flickorna bestämt sig för att gå till Hugos, så då förflyttade Matti och jag oss till lite fest hos hans kunsiner, det va bara hans två flickkusiner och sen en ung man som va aningen bekant från skolgårdatiden. Så det vart trevligt även där, men efter för mycket absint och whiskey en sen natt så vart man lite matt, så sov större delen av gårdagen.

Idag är jag som tur är lite piggare, har vart iväg på möte på psykhuset, samtalen blir allt kortare och vi pratar egentligen inte så mycket om hur jag mår, men ändå skönt att komma dit, bli påmind om hur långt man har kommit, i jämnförelse med hur man va som människa när jag började gå där för 6-7 år sedan.

Nu blir det lunch, sen ska jag älska med mitt Playstation 3 ett par timmar känner jag, för jag saknar det. Puss.

Kommentarer
Postat av: vision

det är faksikst den det lutar mot mest, var det du som la in en bloglovin/bloggkoll prem?

2008-12-08 @ 15:13:21
URL: http://www.nihilisten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen