Lugn start.

Trodde jag skulle in till Borensberg idag och börja städa och inreda den nya butiken lite, men vart visst inget, har inte hört något från cheferna. Så vart en lugn start på dagen istället. Har spelat en massa Warhawk, har köpt stora booster paketet nu så har en massa nya banor och jetpack och trevligt, verkligen beroende framkallande det där spelet, känner mig verkligen som en spelnörd, men det gör inget.

Har precis duschat och gjort mig lite fin nu, ska ta en promenad ner till stan, får se om man kanske kan hitta någon mer julklapp, annars blir det väl mest bara systemet. Ska ta någon öl och äta något gott ikväll, troligtvis med flickorna. Får se vad det kan bli. Ska nog röra på mig nu, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen