Lite förbannat och lite bra.

Folksam ringde i morse, datorn går inte på försäkringen heller. Så får väl helt enkelt köpa en ny. Sälja min trasiga Sony Vaio som reservdelar eller försöka skaffa mig ett moderbord på annat håll. Värdelöst.

Tur att man inte orkar bli besviken längre, är min vanliga tur med trasiga saker.

Mitt Cdonkonto funkar igen nu i alla fall så har beställt lite på rean där nu. WESC lurarna och The Orange Box och sen lite filmer, samma skit som jag skrev om igår helt enkelt.

Ska göra mig i ordning nu och sen åka ner till stan och möta lillebror. Ska handla de sista julklapparna tänkte jag. Sen vill han säkert följa med mig hem och spela lite, har jag något trevligt att göra idag i alla fall. Ta hand om er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där kommer nog tillföra lite värme i vinter!

2008-12-22 @ 14:44:28
Postat av: Tina.

Ja, tack för tipset :)

God Jul på dig också!

2008-12-22 @ 14:48:19
URL: http://www.tinalinatiny.blogspot.com
Postat av: Stefan

Hej !

Har du fortfarande kvar din trasiga Vaio ? Jag är intresserad av att köpa den.



Stefan

2009-01-12 @ 14:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen