Kalas och rea.

God morgon, eller middag kanske! Vart lite dricka och tv-spel även igår. Tre dagar nu, det känns. Men mår helt okej idag. Sarah och Ewe va här innan de skulle ut på Harry´s, men jag och Jesper stannade hemma och spelade lite istället. Vi tröttnade rätt snabbt sen efter att tjejerna gått så vi käkade lite julmat och såg på Simpsons Christmas som jag fick av Jesper i julklapp, sen knallade han hem strax efter tolv och jag somnade som ett litet barn på soffan.

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma in till stan, för det blir mellandagsrea både här och i Linköping idag. Onoff, siba och el giganto. Pappa ska köpa spis och fläckt, Jesper ska kanske köpa tv och jag ska köpa dator och kanske tv. Får se vad det blir, men en ny dator kommer jag antagligen hem med i alla fall. Lutar nog åt ny tv med, planen va att jag skulle köpa en ny nu i mellandagarna, men blir ju dyrt att köpa tv och dator samtidigt.

Ne, nu blir det skinkmacka och sen måste jag nog börja göra mig lite fin för shoppingen. Ha en fin dag och trevlig fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen