Dumma svacka.

Jag är i en svacka. Orkar inte riktigt bry mig om hur det ser ut hemma eller ens om hur jag ser ut själv. Orkar inte städa lika mycket som jag gör annars, och orkar inte bry mig om kläder och sånt som annars är viktigt. Vad är det med mig egentligen? Men så blir det väl ibland, får ta fram plånboken och handla lite nytt till lägenheten och min kropp så kanske det känns roligt igen.

Har tvättid nu men orkar mig inte ritkigt ta mig ner dit, kom precis hem, tog med mig pizza och en tacosallad från Napoli, så nu är jag mätt, fet och trött. Vet inte varför jag vart så off, jag har haft en bra dag annars.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det beror på kolhydraterna i pizzan.. :)

2008-12-17 @ 08:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen