Trött.

Idag är jag trött, Sarah gick upp 5 i morse för att hon skulle följa med Linn till Sotckholm idag, så lyckades inte riktigt somna om, sen kom bovärden och borrade upp en duschstång i badrummet ni vid 9. Eftersom jag vart uppe en stund nu så känns det inte som det är någon idé att gå och lägga sig direkt. Ska nog göra lite frukost och sen sätta på en film istället.

Igår kväll tittade vi på filmen Gia och åt tackos, Sigge va uppe här en sväng också, busade med Angelina, åt och började titta på filmen med oss. Kvällen vart inte riktigt som jag tänkt mig, men det va nog okej ändå.

Ne, nu blir det kaffe och en Angelina-film. Hell yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen